محصولاتی که دارای عبارت 'کیفیت-خدمات' هستند
مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد کیفیت خدمات منابع فارسی و انگلیسی دارد ارجاع و پاورقی استاندارد دارد رفرنس دهی استاندارد دارد کاملترین در سطح اینترنت، دارای تحقیقات انجام شده در ضمینه تحقیق گارانتی بازگشت وجه دارد
مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره مدل کیفیت خدمات سروکوال منابع فارسی و انگلیسی دارد ارجاع و پاورقی استاندارد دارد رفرنس دهی استاندارد دارد کاملترین در سطح اینترنت، دارای تحقیقات انجام شده در ضمینه تحقیق گارانتی بازگشت وجه دارد word
مبانی نظری کیفیت خدمات، الگوی های کیفیت خدمات
مبانی نظری کیفیت خدمات، دمینگ
مبانی نظری سهم بازار، سهم بازار بانک، کیفیت خدمات، مدل های ارزیابی کیفیت خدمات
مبانی نظری وپیشینه تحقیق کیفیت خدمات بیمارستانی
دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان رضایت و وفاداری پس از خرید در حجم 19 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل ویژه ارائه کلاسی درس رفتار مصرف کننده در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته مدیریت
مبانی نظری وپیشینه تحقیق کیفیت خدمات
مبانی نظری وپیشینه تحقیق کیفیت خدمات مجتمع های آموزشی
مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت خدمات
پرسشنامه سنجش کیفیت خدمات آموزشی
مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع کیفیت خدمات الکترونیک
مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع کیفیت خدمات
مبانی نظری و پیشینه کیفیت خدمات مجتمع های آموزشی
پاورپوینت حاضر در 45 اسلاید در محوریت کیفیت خدمات الکترونیکی بانک های تجاری در وفاداری مشتریان بوده و با وسواس تمام و با سلیقه جهت ارائه در سمینارها در مقاطع ارشد و کارشناسی مدیریت آماده گردیده است
عنوان دانلود پاورپوینت تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات دسته مدیریت تعداد اسلاید 23 اسلاید فرمت پاورپوینت این فایل شامل پاورپوینت تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات بوده و بخشهای زیر را پوشش می دهد مقدمه تعریف رفتار شهروندی سازمانی انواع رفتار شهروندی سازمانی ابعاد رفتار شهروندی سازمانی رفتار شهروندی سازمانی و كیفیت خدما
مدیریت و درک کیفیت خدمات فناوری اطلاعات چکیده این تحقیق به بررسی میزان شناخت سرویس دهندگان و مرجعان آن از IT می پردازد سرویس های فناوری اطلاعات نیازمند سرمایه گذاری زیادی هستند تا بتوان کارایی آن هارا افزایش داد وآنهارا تحلیل کرد) Jiang et al2000 ( در این تحقیق برای انجام این بررسی از ابزار SERVPERT مدل SERVQUAL استفاده شد این تحقیق در بانک ب
مقدمه ،تمام فصول، پرسشنامه
مقاله اصلی مربوط به سال 2012 است نویسنده مقاله Aydın Çelen a* Nes¸ e Yalçın b1
رهبری تحول آفرین ابتدا توسط برنز (1978) به طور گسترده ای به کار برده شد و به منظور تمایز بین آن دسته از رهبران که روابط قوی و انگیزشی با زیردستان و پیروان برقرار می کنند و آن دسته از آن ها که به طور گسترده ای متمرکز به مبادله یا تعامل بر ایجاد نتایج اند به وجود آمد برنز در ادامه بحث خود چنین بیان نمود تنها رهبران تحول آفرین هستند که قادر به ت
تقاضای روزافزون خدمات باعث ایجاد چالشهای جدیدی در سیستمهای ارتباطی بیسیم آتی شده است یکی از چالشهای مهم در تحقق تقاضا، کمبود منابع رادیویی است در دههی گذشته، تعدادی از روشها در منابع برای استفادهی بهینهی منابع رادیویی، مانند رادیوشناختی 17، ارتباط مشارکتی 810 و ارتباط چند آنتنی 11 ارائه شده است
دسته بندی محصولات